woensdag 25 februari 2015

Kleuren voor volwassenen




 Waarom voelde ik me meteen aangetrokken tot de titel, en tot het kleurboek???
Het gaf me zo'n evenwichtig, rustig, zen gevoel. Als je het geduld op kunt brengen om kleurplaten voor volwassenen in te kleuren, dan , ja dan, was je  ECHT in balans!!!!

Ik zag het zo voor me, kaarsjes aan, muziekje op, kopje thee, rust om je heen, en je dan helemaal focussen op een plaatje wat ingekleurd moest worden. Op Pinterest, maakte ik al een "board", met daarin allemaal kleurplaten voor volwassenen. Bij V & D, en in de Wereldwinkel, zag ik zelfs al echte kleurboeken liggen. Voor 14 of 15 euro was je in het bezit van zo'n pracht exemplaar. Ik twijfelde want ik vond het toch wel veel geld voor een kleurboek.

Toen kwam ik bij de Action! En jawel, voor anderhalve euro had ik een kleurboek voor volwassenen! Helemaal blij kwam ik thuis, en ik kon niet wachten op mijn geluksmomentje . Dat ik dan met een kleurpotlood, binnen de lijntjes zou kleuren, en dat het allemaal kleurtjes waren die harmonieus het vel zouden vullen.

Het begon al fout te gaan met het kiezen van de juiste kleur. Dat valt gewoon echt niet mee!!!! En welke kleur past daar weer mooi bij. Eigenlijk was dat al een klein stress momentje. Daarbij komt nog dat het formaat van zo'n kleurplaat best groot is. Dus zit je daar met het puntje van je tong, tussen je tanden, je best te doen op een klein deeltje van die kleurplaat, en breekt het zweet je al uit. Want hoeveel uren moet ik kleuren voor het af is?????




En wat ga ik dan met die kleurplaat doen???
De opmerkingen van m'n gezin waren  ook niet echt motiverend! Wat zit jij nou te doen?????
Dat meeeeeeeen je niet!!!!!! Is verder alles in orde met je????

Het tulpenpatroon was ik beu!
Aan een andere kleurplaat  beginnen dan maar. En vooral RUSTIG blijven, want dit is toch leuk?


Laat ik maar eerlijk zijn. Het is niet aan mij besteed!
Daarom moest ik ook erg lachen om de strips in de krant, van de afgelopen twee dagen .......

gisteren, en vandaag:



Bijgewerkt: 26 februari, vanmorgen was het weer lachen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Paddenstoelen tasje met kabouter

  Paddenstoel met kabouter. Dit huisje is met witte wol, en naald 4,5 gebreid. 50 steken opzetten en 3 naalden in boordsteek breien, 2 recht...